tisdag 7 februari 2012

Isbjörnsjobb!

Undertecknad har i dagarna beroende på den senaste tidens rysskyla bestämt sig för att söka jobb som isbjörn! Enligt gällande löneavtal utgår en styck björnfäll och tio torskar dagligen lönen. Det blir nog bra tänker jag då jag fått ordentlig träning den sista tiden. Enda problemet jag kan se med jobbet ifråga är att jag faktiskt betalar mina räkningar via internet. Någon som kan tipsa om ett bra sätt att få in en torsk i datorn? Nähä, tänka kan ni inte era förbånkade pingviner!!!
Usch nej, jag är ärligt talat förbenat trött på den här kylan, man kan inte ens gå ner på beachen och spana in snyggingar i bikini! Dom små liven envisas ju med att bära heltäckande pälsbeklädnad så här års. Det är klent ställt med ungdomen idag!

Billy by night
(Efterspanad vinterblottare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar