onsdag 7 mars 2012

Den våren, den våren...

Så var den här, äntligen. Vilken då undrar ni lite smått irriterat? Våren såklart, fattar ni inte det era förbånkade löss! Det är ju VÅR i luften, den tiden då fästingarna så smått börjar titta fram, ormarna rulla ut sig i solgasset, ölflaskor börjar återigen krossas mot skräpiga trottoarer av fulla tonåringar och lapplisorna skriver upp parkeringssyndare topless....Öh, ja det där sista var kanske lite önsketänkande men ni förstår säkert vad jag menar.

Vad gör allas eder Billy så här års då? Jo, mina luspudlar till kompisar jag ikläder mig stövlar, svart regnkappa samt kikare och beger mig ner till favoritstället "Doggy Beach", duckar bakom sanddynerna och spanar helt fräckt på "fjortisar" som smitit från mamma för att sola nakna!
Tyvärr har dom en förmåga till att upptäcka mig där jag kommer gående oskyldigt visslande med regnkappan vidöppen varefter dom med en elegant och invand släng av handleden får fram mobilen och lika vant ringer bylingen som tyvärr inte har någon förståelse för och ej heller delar mitt intresse för unga damer!
Nå, häktets ärtsoppa tillhör ju favoriterna efter många år och batongspanking kan ju vara riktigt sexigt så vem är jag att klaga?

Billy by night
(Hopplös burfågel)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar