lördag 29 maj 2010

.......Och så var det lördag......
Jaha, här sitter man igen på sin nästan hela datorstol och funderar på vad man kan smita ifrån idag då.
Städning kanske?
(Dammråttorna växer i hörnen)
Tvätt?
(Har "glömt" att sätta upp tvättid, hehe)
Disk?
(Är faktiskt så lång att jag sällan ser så långt ner som diskhon)

Skulle vilja smita ner till favoritlönnkrogen "Svagdrickan" för en morgonpils men eftersom jag är ute på hedersord går inte det heller.
Ägaren har även en kilometerlång räkning och då alla mina alias är utnyttjade tjänar lösskäggen i byrålådan inget till.
Mackägaren har slutat sälja mig T-röd, hembrännaren är i beslag hos "Farbror Blå" samt att langarna smyger runt kvarteret där jag förfaller, iklädda hagelbössor i väntan på pengar.
"And now i turn the devil loose".

Är skyldig en god vän en middag så jag kanske skall ta mig i kragen och uppfylla det löftet?
Problemet är att jag hatar löften.
I alla fall sådana givna av mig själv.
Nä, skärpning och frukost!!!
Marsch och bums!
Puss på er pedofiler och bananäckel.

Billy by night
(Allmän kvinnoskändare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar