måndag 25 maj 2009

Åter i hetluften!

Jaha mina så kallade vänner. Allas eder Billy är tillbaka i hetluften igen med sikte på nya upptåg och idiotier.
Varför stängde jag ner min "framgångsrika" blogg då?
Nene, det var INTE för att feministiska kärringrörelsen hotat att slänga mig i ån (även om det var nära att ovanstående skräpförening fick tag i mig) utan att jag helt sonika fick slut på ideer.
Jag kan svårligen tänka mig att skriva bara för att det SKALL stå någonting här varje dag och om jag försöker blir det inte godkänt i dom viktigaste, d.v.s mina ögon utan bara en massa bladder, bludder, luddiga formuleringar samt allmän skit.
Ni får alltså hålla tillgodo med att jag bara skriver när jag har något att säga.
Sug på den fåntrattar och medbloggare!

Vänligen
Bullt by night

1 kommentar: