tisdag 13 april 2010

Alla dessa dejtingsidor

I frånvaro av krogliv och i den krassa ekonomins tider har det blivit populärt att dejta via cyberrymden.
Det finns många olika typer av sidor att välja på:
Olyckliga pannkakan, fet-kontakt, happy homo, pedofilprästernas förmedlingskontakt mm. mm.

Alla dessa sidor utgår från några gemensamma nämnare såsom porträttfoto, information om skurken ifråga samt en presentation av vederbörandes eventuella kriminella förflutna.
Porträttet är allt som oftast stulit från ens son/dotter, nån snygg bekant eller rippat rakt ur närmaste modemagasin.
För den borne manipulatören går sådant alltid att bortförklara.

Presentationen kan låta ungefär så här: Ung smal dam på 76 år och 150 kg söker för allt i världen inte likasinnad, äldre man söker en .........med stora.......som kan lära mig.......mm. mm.
Karaktärsinformationen torde vara en ren orgie för en psykolog:
Hej, jag heter olle och är rik som ett troll, bor på rosengården i Malmö, är extremt välutrustad samt att jag är uppsatt för könsbyteoperation.
Hej, mitt namn är Erika, det är jag som hette Erik förra veckan.
Hej jag är Billy och jag har inte alla hemma......o.s.v o.s.v.
Ja, så där går dom på!

Att planera en dejt är något som allas eder Billy är expert på.
Bestäm tid och plats, boka biljett på tåget, se till att dina underkläder är högst två veckor sedan senaste tvätt och köp med dig en 75:a för att stilla eventuella nerver.
Är resan mer än fem mil köp två!
Efter ett par (läs många) rackabajsare vinglar du glad och stilig(?) fram till närmaste fjortis skrikandes: Tjena schnuttan ere dig jag schall schpänna på i natt?
Du behöver bara enkelbiljett då natten i sådana här fall ofta spenderas på ortens polisstation.
Tja, tipsen och tricksen är många så lycka till!

Billy by night
(tillfälligt omhändertagen)

3 kommentarer:

  1. Jahapp....är det så vi tjejer på panckakan kan förvänta oss det kommer hända ;o)

    SvaraRadera
  2. när kommer du till mio me din lilla snopp

    SvaraRadera
  3. skulle behöva en ny tandpetare idag

    SvaraRadera