torsdag 24 februari 2011

Jaha ja,
Så var det dags för ett nytt inlägg i debatten.
Vilken debatt undrar ni?
Jo den här om min bloggs fortlevande.
Ska den inte leva längre?
Jag skriver ju så sällan så....

Nå, för ett tag sedan hittade jag en viss förvildad Anka
som jag, med sedvanlig brist på omdöme, tog i min vård.
Och se, mina vänner och övriga löss, det blev en bra Anka.
Ja, middagsbordet tänker ni......
Nja, hon blev så förbålt bra att jag tror jag sparar henne till jul!
Nu har jag bett henne om ett o annat inlägg här på sidan så att den överlever
Och man må ju hoppas att hon nappar.
Snart blir väl ens blogg utraderad för att man är för fattig också....
Därför kallar jag på hjälp......Av en Anka......
Ja, ni ser ju hur långt det har gått.....
Billy by night
(Med kockutbildning)

1 kommentar:

  1. Ja, lycka till med Ankan, Billy. Kul att Du skriver en rad då o då...

    SvaraRadera