tisdag 15 mars 2011

Ack så det kan bli......

Jaha, nu har jag då efter starka påtryckningar ändrat namnet på min blogg.
Ett flygfä (utan flygförmåga) är numera officiell medskribent här hos Billy by night.
Nu är det ju inte vilken Anka som helst, inte Kalle anka, farmor anka eller den snåle Joakim von anka
utan min alldeles egen Anka!
Då hon både kan skriva bra och samtidigt flaxa förförande med vingarna tyckte jag att det må bli en
av internets stora attraktioner.
Nå, den som lever får se!

Billy by night
(Med gåshud)

2 kommentarer:

  1. Jo nu har jag läst i genom din blogg ^^ Du skriver bra men jag saknar dina lustiga historier :)

    SvaraRadera
  2. Observera att det var inga påtryckningar för att ändra namnet på bloggen; det var Billys eget förslag :-)
    Dessutom kan hon, d vs undertecknad, betydligt mer saker än att skriva och att flaxa förföriskt!

    Indignerad Anka

    SvaraRadera