torsdag 17 mars 2011

Så var det dags för.....

Humor!!!
Ja, humor ja, vad är det egentligen för något?
Låt oss reda ut begreppen.
Till en början: Min humor är det enda som gäller, är det någon som har en avikande åsikt, lämna in tre kopior på klagomålen till riksdagens humorutskott.
Jaså? Finns där ingen sådan? Ja, där ser Ni era jävla löss, min humor är bäst!

Nummer ett:
Skadeglädje! Egentligen det enda man behöver för att roa sig kungligt.
Tänk bara hur Ni garvar rått när en äldre dam ramlar på ett bananskal och bryter lårbenet.
Hennes bön om hjälp klingar ohörd då Ni vrider er av skratt på marken. Jävligt kul!

Nummer två:
Sexskämt! Se framför er hur Ni lurar i er bästa kompis en massa sprit för att sedan, medan han sover ruset av sig, smyger ut i köket och sätter på hans fru! Storstilat!

Nummer tre:
Förnedring! Ett ämne som är en liten favorit till Eder Billy.
Er jobbar-eller klasskompis har i pur förskräckelse råkat pissa ner sig och ni är genast framme, inte för att hjälpa (skiter ju ni i era egoister) utan för att plocka fram mobilkameran och filma eländet!
Sen blir det Youtube!
Ni avrundar med att ge pissdrullen ett nytt öknamn typ: Pisso-Pettersson, Pisse-Lisa, Snabel-Jocke eller Blöj-Stina!
Avundsvärt!

Nummer fyra
Mobbing! Ett synnerligen roligt tidsfördriv där det gäller att först välja ut en töntig typ och därefter ge idioten ett lämpligt öknamn som bör skanderas med hög röst. Glöm inte att slå honom/henne regelbundet samt flabba grymt!

Slutligen nummer fem:
Bögskämt! Att driva med skinkryttare är nog ett av det roligaste man kan ha.
Detta kan vara lite svårt till att börja med då sådana däringa "bögare" har en förmåga att dölja sina äckliga förehavande och smälta in bland oss normala. Men när ni väl har fått tag på en liten fan då är det genast kul!
Tvinga till en början vederbörande att med hög röst på allmän plats deklamera följande lilla sång:

"Jag är bögare jag och jag har det så bra
kom in i min bastu och hjälp mig att dra."
I stort å i smått vi suger så gott
att bli påsatt i röven det är ju min lott."

Ja, så där, nu har ni lärt er vad riktig humor är eller som jag brukar säga:
Humor för en hel karl!

Billy by night
(Fnissmödis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar